Backstage

Det är inte så konstigt att jag idag vaknade upp och hoppades att jag skulle befinna mig i ett 50-talets Malmö. Särskilt med tanke på filmen vi såg igår kväll, "Midnatt i Paris". För er som inte har sett den, handlar det om en amerikansk författare, Gil, som kommer till Paris med sin fästmö och svärföräldrar. Då de andra i sällskapet har helt andra intressen, drömmer Gil om att få leva i Paris. Helst under 20-talet. En kväll går han vilse och då stannar en gammal bil med att glatt festsällskap framför honom och för honom på ett magiskt vis till just 20-talets bohemiska konstnärskretsar.
Tills dess att tidsresor är möjligt, så kan vi fortsätta att uppleva en del av det förflutna i vintageklädernas storslagenhet.

 

 

Några backstage-bilder från igår. Visst är ni nyfikna på resultatet? För det är jag!


Kommentarer
Postat av: karin - trattoria

jisses så snyggt! den där klänningen är en riktig favorit! :D

2011-09-13 @ 11:42:51
URL: http://trattoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0