Första plåtningen

Idag var första dagen på en fantastisk resa. För idag var första plåtningen för det stora förrådet vintagekläder som vi samlat på oss. Ett antal outfits var sammansatta och vi körde gärnet. Nadja Roth som fotograf och Heidi Edberg stod för smink och hår. Jag agerade modell och klädde mig inifrån och ut i 50-tals-kläder. När man kan så ska man ju passa på! Allt för den rätta känslan liksom. Ojoj, vad fin jag kände mig. Jag kan väl ganska omgående konstatera att jag är född i fel årtionde. Men, tänk, tänk att lägga ner så mycket tid på hår och kläder - varje dag! Det finns inga fula kvinnor, bara lata.
Det ska bli väldigt roligt att få visa bilderna för er, men tills dess kan ni få en liten sneak peak på en väldigt rödluvig Hanna:

 


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Cute! Det är svårt för dej att INTE bli bra på bild, Hanna!

2011-09-20 @ 14:03:10
URL: http://maiplu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0